پکیج تایم شیت با نرم افزار BPMS
نوشته شده توسط : آرزو

 

گروه مدیریت فرآیند پارس نرم افزار تایم شیت عملکرد پرسنل و کلیه گزارشات وابسته به آن را تحت نرم افزار BPMS پروسس میکر در شرکت های مختلفی راه اندازی کرده است. نرم افزار پروسس میکر (ProcessMaker) یک نرم افزار مدیریت فرآیند (BPMS) تحت وب است که جهت خودکارسازی و اتوماسیونی کردن فرآیندهای کسب و کار در سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه سازمان های زیادی از نرم افزار پروسس میکر برای مدیریت و هوشمندسازی فرآیندهای خود استفاده می کنند و یک سوالی که برای بسیاری از آنان وجود دارد این است که آیا فرآیندهای آماده ای وجود دارد تا سازمان نیازمند پیاده سازی فرآیندها از صفر نباشد؟

پاسخ گروه مدیریت فرآیند پارس به این سوال مثبت است. این شرکت ضمن همکاری با سازمان های پروژه محور (شرکت های EPC)، پکیج تایم شیت را با فرآیندها و گزارشات آن تحت نرم افزار ProcessMaker توسعه داده است و به سازمان ها ارایه می دهد. با استفاده از این پکیج، پرسنل سازمان می توانند تایم شیت عملکرد خود در هر روز را تحت نرم افزار ثبت کرده و مشخص کنند که از چه ساعتی تا چه ساعتی بر روی چه پروژه یا فعالیتی در سازمان کار کرده اند و این تایم شیت را با رویه فرآیندی به مدیر خود ارسال کنند تا تاییدات لازم را اخذ نماید. در نهایت مواردی همچون میزان کارکرد کل هر شخص در هر روز، مدت زمان اتلاف وقت و ... توسط نرم افزار به صورت خودکار محاسبه می گردد. مدیران سازمان نیز می توانند انواع گزارشات موردنیاز را از اطلاعات ذخیره شده از کارکرد پرسنل در هر روز و پیشرفت پروژه ها تحت نرم افزار مشاهده نمایند.





:: برچسب‌ها: پکیج تایم شیت با نرم افزار BPMS ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: